Laskujen maksu PKS

Lasku- ja puhelinpalvelumme uudistuvat keväällä 2018 – huomioithan uuden tilinumeromme

Pohjois-Karjalan Sähkön lasku- ja puhelinpalvelut muuttuvat keväällä. Samassa yhteydessä muuttuvat myös pankkitili- ja viitenumerot.

Palvelupäällikkö Maria Kähkönen pyytää kaikkia asiakkaita huomioimaan tilinumero- ja viitenumeromuutoksen:

Huomioithan laskulla olevan uuden pankkitilinumeromme. Mikäli olet tallentanut verkkopankissa maksupohjia, muutathan maksupohjalle uuden tilinume­romme. Tarkista myös laskun viitenumero, että se on oikein.

Palveluvalikko puhelinpalveluun

Asiakaspalvelun puhelinnumero on edelleen tuttu 013 2663 100 ja numerossa palvellaan ma-to klo 8–18 ja pe klo 9–18. Puhelinpalveluun otetaan käyttöön palveluvalikko:

  1. Laskun maksaminen ja maksuajat
  2. Asiakaspalvelu

Maksamiseen liittyvän puhelinpalvelun Pohjois-Karjalan Sähkölle tuottaa jatkossa Ropo Capital Oy. Tämän uuden yhteistyökumppanimme myötä voimme tarjota laskujen maksamiseen liittyvässä puhelinpalvelussa aikaisempaa pidempiä palvelu­aikoja, arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 10–15 numerossa 09 2315 0442.