Salkunhoitopalvelumme asiakastyytyväisyys tutkittu
Salkunhoitopalvelumme asiakkaisiin kuuluu eri alojen yrityksiä ympäri Suomen. Yksi yhteinen piirre heillä kuitenkin on: kaikki kuluttavat paljon sähköä – yli 1000 MWh vuodessa. Tutkimme Salkunhoitopalvelumme asiakkaiden tyytyväisyyttä loppuvuodesta 2018 ja selvitimme, mihin asiakkaamme ovat tyytyväisiä ja mitä voisimme tehdä vielä paremmin.
Salkunhoitopalvelun avulla suuret sähkönkäyttäjät pienentävät riskejä ja säästävät aikaa ja rahaa
Salkunhoitopalvelun johtavana periaatteena on pienentää asiakasyrityksen sähkön hankinnan riskejä, alentaa energiakustannuksia ja parantaa näin osaltaan liiketoiminnan kannattavuutta. Samalla yrityksellä säästyy aikaa varsinaisen liiketoiminnan hoitamiseen. Salkunhoitajamme seuraa ja analysoi sähkömarkkinoita aktiivisesti ja tuottaa sen pohjalta tietoa, jolla yritykselle voidaan rakentaa sen tarpeisiin mitoitettu yksilöllinen ratkaisu. Lue lisää salkunhoitopalvelun toimintamallista.
Salkunhoitopalvelumme tavoitteena on aina hankkia sähkömarkkinatuntemuksen avulla asiakkaan käyttämä sähköenergia mahdollisimman alhaiseen hintaan. Tutkimuksemme mukaan energiakulujen alentaminen onkin suurimmalle osalle salkunhoidon asiakkaistamme sähköenergian hankintapäätöksen tärkein kriteeri. Edullisesti hankittu sähkö tuottaa hyötyjä molemmille osapuolille ja siksi salkunhoitaja istuu käytännössä asiakkaan kanssa pöydän samalla puolella. Lue lisää Salkunhoitopalvelun hyödyistä täältä.
Salkunhoitopalvelun asiakastutkimuksen tuloksia
palvelutasotutkimuksiin erikoistunut Kapiolani Oy tutki salkunhoidon asiakkaidemme palvelukokemuksia ja tyytyväisyyttä haastatteluin loppuvuodesta 2018. Tulosten mukaan asiakkaat ovat PKS:n salkunhoitopalveluun erittäin tyytyväisiä: 96% nykyasiakkaista antoi PKS:n Salkunhoidolle yleisarvosanaksi 4 hyvän tai 5 erinomaisen (asteikolla 1 heikko – 5 erinomainen). Erityisen tyytyväisiä nykyasiakkaat ovat salkunhoitopalvelun yhteishenkilön asiantuntemukseen, palveluhaluun sekä yhteydenpidon miellyttävyyteen.
Salkunhoitopalvelu auttaa asiakkaitamme suoriutumaan heidän työstään paremmin
Salkunhoitopalvelun yhteyshenkilönä voi asiakasyrityksessä olla esimerkiksi toimitusjohtaja, talousjohtaja tai hankintajohtaja ja kunnissa esimerkiksi tekninen johtaja. Palvelukonseptin ideana on siirtää sähkömarkkinoiden seurannasta ja sähkön hankinnasta aiheutuva vastuu PKS:lle, jonka asiantuntijat hoitavat sähkönhankinnan vankalla ammattitaidolla asiakkaan puolesta. Konsepti näyttää toimivan myös käytännössä asiakkaiden toiveiden mukaisesti, sillä jopa 92% vastaajista kertoi salkunhoitopalvelun auttavan heitä suoriutumaan työstään paremmin! Asiakkaiden tyytyväisyys näkyy myös suosittelussa – 88 prosenttia PKS:n salkunhoidon asiakkaista suosittelisi palvelua todennäköisesti tai varmasti ystävälleen tai kollegalleen.
Oletko Sinä kiinnostunut PKS:n Salkunhoitopalvelusta? Lue lisää ja ota yhteyttä asiantuntijoihimme, niin teemme Sinulle maksutta ehdotuksen, kuinka voisimme auttaa juuri Sinun yritystäsi sähkönhankinnassa, sen riskien pienentämisessä ja tuottavuuden kasvattamisessa. Se on suorastaan intohimomme.
Myyntipäällikkö, suurasiakasmyynti tarek.merilainen@pks.fi