Asiakaspalvelu apunasi

Palvelemme kätevästi yhteydenottolomakkeella, OmaPKS palvelussa tai puhelimitse Voit myös varata henkilökohtaisen puhelinsoittoajan tai tulla asioimaan PKS Kaupalle Joensuuhun, Kauppakeskus Iso Myyhyn. Yritysasiakkaille tarjoamme oman yritysasiakaspalvelun.

Ota meihin yhteyttä!

Ota yhteyttä

Klikkaa lomakkeelle

OmaPKS

Asiointipalveluun

Soita 013 2663 100 (pvm/mpm*)

ma-to klo 8-16, pe klo 9-16

Varaa aika puhelinasiointiin

Ajan voit varata välille tiistai-torstai klo 16-17.

PKS Kauppa

Kauppakeskus Iso Myy Torikatu 25, 80100 Joensuu ma-pe klo 9-16

Yritysaspa

Puh. 013 2663 700 (pvm/mpm*) ma-pe klo 9-16

PKS Kauppa

ma-pe klo 9-16
Kauppakeskus Iso Myy,
Torikatu 25, 80100 Joensuu

Iloiset asiakaspalvelijamme odottavat sinua PKS Kaupassa Iso Myyn katutasossa, tervetuloa asioimaan!

PKS Kauppa on viihtyisä kohtaamis- ja asiointipaikka, jossa voit hoitaa kaikki kotisi sähkö- ja verkkosopimuksiin ja sähkön käyttöön liittyvät asiat. Järjestämme kaupassa myös erilaisia teemapäiviä ja tapahtumia. Poikkea ihmeessä paikan päälle ohi kulkiessasi tai tule ihan varta vasten!

Toki voit hoitaa sähköasioitasi myös puhelimitse (013) 2663 100, yhteydenottolomakkeella tai OmaPKS-asiointipalvelussa oma.pks.fi.

Aivan kuinka sinulle parhaiten sopii.

Kaupan sijainti

Yritysasiakaspalvelu

Puh. 013 2663 700 (pvm/mpm*)
ma-pe klo 9-16
yritysasiakaspalvelu@pks.fi

Yritysasiakaspalvelumme palvelee yritysasiakkaitamme laajasti erilaisissa kysymyksissä. Jos haluat uusia sopimuksesi, tarjouksen uudesta sopimuksesta tai sinulla on esimerkiksi muuttoon tai käyttöpaikkoihin liittyviä asioita, on asiakaspalvelumme oikea kanava.

Tämän lisäksi yritysasiakaspalvelumme auttaa muun muassa Priima Liven käytössä, hintakiinnitysten tekemisessä ja hinnankiinnityspalvelun käyttöönotossa. Saat näkemystä myös siihen, miten kulutusvaikutus toimii ja miten sopimuksesi hinta muodostuu.

Yritysasiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 9-16 välillä. Saat meidät kiinni puhelimitse numerosta 013 266 3700 (pvm/mpm*) sekä sähköpostilla osoitteesta yritysasiakaspalvelu@pks.fi.

Jos siis jokin asia yrityksesi sähköasioissa askarruttaa, ota yhteyttä ja hoidetaan homma yhdessä kuntoon!

*) pvm = paikallisverkkomaksu, mpm = matkapuhelinmaksu

Siirry sujuvampaan ja ekologisempaan E-laskutukseen

• Laskut tulevat suoraan verkkopankkiisi. Voit tarkastaa ja hyväksyä laskut maksettavaksi tai tehdä tarvittavat muutokset.

• Sinun ei enää tarvitse näpytellä tili- tai viitenumeroita, sillä kaikki tarvittavat tiedot ovat valmiina e-laskulla.

• Laskusi arkistoituvat automaattisesti verkkopankkiisi. Voit selailla laskujasi maksamisen jälkeenkin.

• Voit laittaa e-laskusi automaattiseen maksuun tai hyväksyä jokaisen laskun erikseen.

• Halutessasi saat pankistasi tiedon laskun saapumisesta esim. tekstiviestillä tai sähköpostilla.

Siirry E-laskutukseen

Etkö ole vielä PKS:n asiakas?