PKS Sähkokaupan asiakaspalvelu apunasi
Palvelemme kätevästi OmaPKS palvelussa tai puhelimitse. Voit myös varata henkilökohtaisen puhelinsoittoajan tai tulla asioimaan PKS Kaupalle Joensuuhun, Kauppakeskus Iso Myyhyn. Yritysasiakkaille tarjoamme oman yritysasiakaspalvelun. Sähköverkkoasioissa sinua palvelee PKS Sähkönsiirron asiakaspalvelu.
Poikkeuksia asiakaspalvelun aukioloajoissa
Helatorstaina 29.5. suljettu
Ota meihin yhteyttä!
Ota yhteyttä
OmaPKS
Soita 013 2663 100 (pvm/mpm*)
Varaa aika puhelinasiointiin
PKS Kauppa
Yritysaspa


PKS Kauppa
ma-pe klo 9-16
Kauppakeskus Iso Myy,
Torikatu 25, 80100 Joensuu
PKS Sähkökaupan iloiset asiakaspalvelijat odottavat sinua PKS Kaupassa Iso Myyn katutasossa, tervetuloa asioimaan!
PKS Kauppa on viihtyisä kohtaamis- ja asiointipaikka, jossa voit hoitaa kotisi sähkösopimuksiin ja sähkön käyttöön liittyvät asiat. Järjestämme kaupassa myös erilaisia teemapäiviä ja tapahtumia. Poikkea ihmeessä paikan päälle ohi kulkiessasi tai tule ihan varta vasten!
Toki voit hoitaa sähkösopimuksiin liittyviä asioitasi myös puhelimitse (013) 2663 100, yhteydenottolomakkeella tai OmaPKS-asiointipalvelussa oma.pks.fi.
Aivan kuinka sinulle parhaiten sopii.


Yritysasiakaspalvelu
Puh. 013 2663 700 (pvm/mpm*)
ma-pe klo 9-16
yritysasiakaspalvelu@pks.fi
Yritysasiakaspalvelumme palvelee yritysasiakkaitamme laajasti erilaisissa kysymyksissä. Jos haluat uusia sopimuksesi, tarjouksen uudesta sopimuksesta tai sinulla on esimerkiksi muuttoon tai käyttöpaikkoihin liittyviä asioita, on asiakaspalvelumme oikea kanava.
Tämän lisäksi yritysasiakaspalvelumme auttaa muun muassa Priima Liven käytössä, hintakiinnitysten tekemisessä ja hinnankiinnityspalvelun käyttöönotossa. Saat näkemystä myös siihen, miten kulutusvaikutus toimii ja miten sopimuksesi hinta muodostuu.
Yritysasiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 9-16 välillä. Saat meidät kiinni puhelimitse numerosta 013 266 3700 (pvm/mpm*) sekä sähköpostilla osoitteesta yritysasiakaspalvelu@pks.fi.
Jos siis jokin asia yrityksesi sähköasioissa askarruttaa, ota yhteyttä ja hoidetaan homma yhdessä kuntoon!
*) pvm = paikallisverkkomaksu, mpm = matkapuhelinmaksu


Siirry sujuvampaan ja ekologisempaan E-laskutukseen
• Laskut tulevat suoraan verkkopankkiisi. Voit tarkastaa ja hyväksyä laskut maksettavaksi tai tehdä tarvittavat muutokset.
• Sinun ei enää tarvitse näpytellä tili- tai viitenumeroita, sillä kaikki tarvittavat tiedot ovat valmiina e-laskulla.
• Laskusi arkistoituvat automaattisesti verkkopankkiisi. Voit selailla laskujasi maksamisen jälkeenkin.
• Voit laittaa e-laskusi automaattiseen maksuun tai hyväksyä jokaisen laskun erikseen.
• Halutessasi saat pankistasi tiedon laskun saapumisesta esim. tekstiviestillä tai sähköpostilla.


Tutustu digipalveluihimme - OmaPKS ja Priima Live
Kaikki asiakkaamme saavat käyttöönsä OmaPKS -asiointipalvelun, jossa voi seurata omaa sähkönkäyttöä sekä hoitaa omiin sähkösopimuksiin liittyviä asioita. Lisäksi Priima-pörssisähkösopimus asiakkaiden käytössä on Priima Live -palvelu, joka mahdollistaa näppärän energiankäytön hallinnan niin kotiin kuin yritykselle.